Minions ****

Geplaatst: 11 december 2015 in Filmbeoordeling

2015 – Verenigde Staten
Animatie / Komedie

geregisseerd door Kyle Balda en Pierre Coffin
met de stemmen van Sandra Bullock, Jon Hamm en Steve Carell

Bijzonder leuke film vond ik dit.
Vele grappige momenten, maar ook herkenbare fragmenten, zoals de verwijzing naar de Abbey Road hoes van The Beatles en de grappigste scène (voor mij dan toch) de Hendrix gitaarsolo.
En nog aangenamer verrast was ik door de soundtrack, die is werkelijk om van te smullen…. met o.a. The Who, The Doors, The Kings….. en uiteraard The Beatles…. en vele anderen…
Voor mij de geslaagde combinatie van gags en muziek !!
Heb me er bijzonder goed met geamuseerd 🙂

Minions (Moviemeter)

Minions

Minions (14)Minions (7)Minions (17)Minions (5)Minions (16)Minions (6)Minions (2)Minions (10)Minions (20)Minions (8)Minions (12)Minions (9)Minions (3)Minions (19)Minions (22)Minions (21)Minions (15)Minions (18)Minions (13)Minions (4)Minions (11)Minions (1)

Reacties zijn gesloten.